Contacteer ons

Afspraak


Wij ontvangen je graag voor een kennismaking, zowel voor individuele begeleiding, koppeltherapie, gezinsbegeleiding als trainingen!

Om een afspraak te maken, kan U e-mailen naar info@floowtoopraktijk.be of via onderstaande telefoongegevens contact opnemen met ons.



Tijdens een gesprek beantwoorden we geen oproepen, daardoor kom je mogelijk op het antwoordapparaat terecht. Spreek je naam, telefoonnummer en de reden van je oproep in en dan word je zo spoedig mogelijk teruggebeld.

Online afspraak praktijk Wijnegem rechtstreeks via agenda: 


Petra:


https://rosa.be/nl/petra-caerels



Karolien: 


https://rosa.be/nl/karolien-verstraelen


Rima:



Kimberly: 


Momenteel is het niet mogelijk om via de agendatool een afspraak in te boeken bij Kimberly. Dit kan enkel telefonisch of per mail.


Contact Details Praktijk Wijnegem

Annulatievoorwaarden


Indien je een sessie wenst te annuleren, vragen we dit 48 uur (of 2 werkdagen) op voorhand aan te kondigen, hetzij via de agendatool hetzij telefonisch. Laattijdige annulaties kunnen enkel telefonisch worden doorgegeven (niet via mail) en worden aangerekend (zie onderaan de pagina).


Een afspraak op maandag kan ten laatste op vrijdag geannuleerd worden. In het weekend zijn wij niet bereikbaar en kan er niet geannuleerd worden. Tijdens de week kan u tot 16 u afspraken annuleren. Na 16u kunnen afspraken niet meer geannuleerd worden en is het dus laattijdig.


Meer info over annulatievoorwaarden en afspraken omtrent het maken van een verslag kan u vinden onderaan deze pagina.



Online afspraak praktijk Edegem bij Sylvie rechtstreeks via


https://calendly.com/sylvievanbortel/therapie-coaching 



Contact Details Praktijk Edegem

Noodnummer 0491/89.22.07 (enkel in nood, buiten kantooruren)

Rode Dreef 35, 2110 Wijnegem


De praktijk in Wijnegem is makkelijk bereikbaar met buslijn 410,412,411.


Biezenwei 9, 2650 Edegem

(Groepspraktijk "De Tuin van Plato")


De praktijk in Edegem is gemakkelijk te bereiken met buslijn 32.


Contacteer ons 

 
 
 
 

Beste cliënt,



Bij de start van de begeleiding willen wij graag het verloop toelichten en een aantal afspraken verduidelijken die nodig zijn om tot een goede samenwerking te komen.


We starten de begeleiding met één of meerdere intakegesprekken.Deze dienen om wederzijds kennis te maken, om je hulpvraag uit te klaren en om zicht te krijgen op jouw doelstellingen en verwachtingen. Een individuele sessie duurt 45 of 50min.


Elektronisch Patiëntendossier

Je gegevens worden opgeslagen en beheerd via het digitaal platform Mediportal. Het delen van documenten (zoals verslagen, attesten,...) gebeurt eveneens via dit platform. Via dit platform zullen, indien nodig, ook vragenlijsten worden verstuurd.


Annulatievoorwaarden


Wij gaan ervan uit dat je enkel om uitzonderlijke reden de sessie verplaatst of annuleert. Indien je niet tijdig annuleert zal de sessie aangerekend worden (ongeacht de reden), aangezien wij op dat gereserveerde moment immers geen andere activiteit of afspraak meer kunnen plannen.Indien je een sessie wenst te annuleren, vragen we dit 48 uur (of 2 werkdagen) op voorhand aan te kondigen, hetzij via de agendatool hetzij telefonisch. Laattijdige annulaties kunnen enkel telefonisch worden doorgegeven (niet via mail).

Een afspraak op maandag kan ten laatste op vrijdag geannuleerd worden. In het weekend zijn wij niet bereikbaar en kan er niet geannuleerd worden. Tijdens de week kan u tot 16 u afspraken annuleren. Na 16u kunnen afspraken niet meer geannuleerd worden en is het dus laattijdig.

Laattijdige annulaties binnen 48u worden deels aangerekend (35 euro) annulaties binnen 24 u worden volledig aangerekend (68 of 70 euro). De mutualiteit of RIZIV komt hier niet in tussen.


GDPR wetgeving


Deze wetgeving gaat over de ‘bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens‘. In het kader van de begeleiding worden gegevens van u verzameld. Enkel met uw goedkeuring worden die bewaard en gedeeld met de behandelende geneesheer en/of bedrijfsarts. Om in orde te zijn met de GDPR wetgeving van 25 mei 2018 dient u bij aanvang van uw consult dit document te ondertekenen. Bij ondertekening erkent u op de hoogte te zijn van de GDPR en geeft u de toestemming om dergelijke informatie te bewaren en te delen op uw vraag met de behandelende geneesheer en/of bedrijfsarts. Uw gegevens worden 30 jaar bewaard (zie art. 33 tem 35 Kwaliteitswet) in het archief van Balans. Ik ga hiermee akkoord dat Balans mijn gegevens bewaart en deelt op mijn vraag.


Vriendelijke groeten

Floowtoo praktijk